Va rugăm să vă logați.
Vă rugăm să vă înregistrați.
Articolul 1
Dispoziții introductive
1.1 Vânzătorul este compania comercială Luxury Eyewear SK, s.r.o., cu sediul social la Dunajská 3, 811 08 Bratislava - zona orașului Orașul vechi, număr de identificare: 50 322 729, înregistrat în Registrul Comerțului Judecătoriei Bratislava I, secția Sro, cu numărul dosarului 111454/B.
1.2 Acești termeni și condiții generale se aplică exclusiv cumpărării și vânzării de bunuri prin intermediul magazinului online www.duosshop.ro (denumit în continuare „eshop”) și nu pentru vânzarea de bunuri în operațiunile comerciale (magazine) ale vânzătorului.
1.3 Datele de contact a vânzătorului:
Denumirea companiei: Luxury Eyewear SK, s.r.o. Sediul social: Dunajská 3, 811 08 Bratislava Bratislava - zona orașului Orașul vechi Tel. contact: +421 919 368 390 E- mail: info@duos.sk
1.4 Cumpărătorul este orice persoană fizică sau juridică care trimite un formular electronic cu o comandă pentru produsul (produsele) prin intermediul magazinului online.
1.5. Autoritatea de supraveghere: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Bucuresti, sector 1, cod postal 011865 https://www.anpc.ro/
Articolul 2
Comandarea bunurilor în eshop-ul vânzătorului
2.1 Cumpărătorul comandă bunurile de la vânzător prin intermediului magazinului online aflat sub domeniul www.duosshop.ro.
2.2 Descrierea mărfurilor, proprietățile sale, disponibilitatea în stoc, prețul acestora sunt listate în catalogul de bunuri publicat în eshop.
2.3 Efectuarea unei comenzi în magazinul online nu este condiționată de înregistrare.
2.4 După apăsarea butonului „ADAUGĂ LA COȘ” de lângă produsul selectat, bunurile comandate vor fi adăugate în coșul de cumpărături al cumpărătorului. Coșul de cumpărături al cumpărătorului este disponibil pentru vizualizare în orice moment în timpul creării comenzii.
2.5 În previzualizarea coșului de cumpărături, cumpărătorul alege și metoda de transport a mărfurilor în funcție de opțiunile oferite de vânzător. La prețul pentru mărfurile individuale se adaugă și prețul pentru transport în funcție de tipul de transport selectat, dacă vânzătorul permite transportul mărfurilor în mai multe moduri.
2.6 Cumpărătorul finalizează comanda apăsând butonul „Finalizează comanda”. Prin trimiterea comenzii, adică prin apăsarea butonului „Finalizează comanda”, cumpărătorul confirmă, că a luat la cunoștință/a fost informat de către vânzător de caracteristicile bunurilor, prețul total al bunurilor, condițiile de plată și livrare, precum și acești termeni și condiții generale.
2.7 După crearea comenzii, această comandă va fi înregistrată în sistemul magazinului online. Ulterior, va fi trimis clientului un e-mail de confirmare, care va confirma includerea comenzii pentru procesare. Acest lucru nu creează încă un contract de cumpărare între vânzător și cumpărător.
2.8 Împreună cu e-mailul de confirmare, vânzătorul va trimite la adresa de e-mail a cumpărătorului: - Termeni și condițiile generale - Politica de returnare - Formularul de retragere din contract, inclusiv instrucțiuni cu privire la exercitarea dreptului de retragere din contract al consumatorului.
2.9 După trimiterea confirmării de primire a comenzii, disponibilitatea mărfurilor este verificată de vânzător și contractul de cumpărare se încheie prin acceptarea obligatorie a propunerii de a încheia contractul de cumpărare al cumpărătorului de către vânzător sub formă de e-mail privind confirmarea faptului că mărfurile sunt gata de colectare sau că au fost expediate.
Articolul 3
Conditii de plată si livrare
3.1 Toate prețurile bunurilor din eshop sunt listate cu TVA-ul inclus. Cumpărătorul poate plăti prețul conform comenzii: a) ramburs sau b) prin transfer bancar
3.2 Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare pentru bunuri în perioada specificată în comandă, cu toate acestea, cel târziu la preluarea mărfurilor. Plata prin transfer înseamnă momentul, în care prețul este creditat în contul vânzătorului.
3.3 Vânzătorul nu percepe nicio taxă pentru plata prin transfer bancar. Cu toate acestea, vânzătorul avertizează cumpărătorul că entitatea cu care se face plata bunurilor (de exemplu, banca cumpărătorului) poate percepe o taxă pentru plată.
3.4 Prețul mărfurilor este determinat în funcție de lista de prețuri valabilă a vânzătorului publicată pe site-ul său. Prețul mărfurilor poate include deja costuri sau taxe pentru transportul prin curier sau prin poștă. Pentru unele tipuri de mărfuri, prețul pentru transport poate fi listat separat. Prețul total al bunurilor, inclusiv costurile secundare, va fi menționat în e-mailul de confirmare a primirii comenzii. Prețurile preferențiale (oferte) ale bunurilor sunt marcate clar cu simboluri (cum ar fi „ofertă” sau „lichidare stoc”). Valabilitatea prețurilor reduse durează până la epuizarea stocurilor sau pe durata perioadei menționată pe site.
3.5 În cazul plății bunurilor prin transfer bancar, cumpărătorul recunoaște că bunurile vor fi expediate cumpărătorului numai după plata integrală a prețului său. Dacă plata nu este creditată în contul vânzătorului în termen de cinci zile calendaristice de la livrarea e-mailului de confirmare, vânzătorul are dreptul de a anula comanda în cauză.
3.6 Vânzătorul se obligă să trimită bunurile comandate cumpărătorului în perioada rezultată din informațiile privind disponibilitatea bunurilor publicate pe e-shop. Împreună cu bunurile, vânzătorul va trimite cumpărătorului un document fiscal - factură. În cazul în care termenul limită pentru trimiterea mărfii depășește informațiile privind disponibilitatea acesteia publicate pe site, vânzătorul informează cumpărătorul.
3.7 Vânzătorul se angajează să livreze bunurile comandate cumpărătorului într-unul din următoarele moduri:
- livrare prin firma de curierat FAN,
- livrare prin firma de curierat CARGUS
3.8 Vânzătorul nu este responsabil pentru livrarea întârziată a mărfurilor cauzată de compania de livrare (poștă, curier) sau de furnizarea unei adrese greșite a cumpărătorului. Cumpărătorul este obligat să verifice cu atenție mărfurile la primirea de la persoana de livrare și să confirme primirea mărfii cu semnătura sa de la primirea mărfii. În cazul în care transportul este vizibil deteriorat sau distrus, cumpărătorul este obligat să contacteze vânzătorul imediat fără a prelua transportul. O cerere de despăgubire mecanică a bunurilor va fi acceptată numai dacă cumpărătorul dovedește că defectele revendicate erau deja prezente la momentul primirii de la curier.
3.9 Cumpărătorul dobândește proprietatea asupra bunurilor cumpărate prin preluarea acestora. La primirea mărfii, riscul de deteriorare a mărfii revine și cumpărătorului.
Comenzile plasate înainte de ora 12:00 în ziua lucrătoare dată, dacă produsele sunt în stoc, expediem în ziua dată și livrăm în termen de 3 zile lucrătoare. Daca produsele sunt in stoc la furnizor, timpul de livrare este de 14 pana la 30 de zile calendaristice.
Articolul 4
Retragerea din contract
4.1 Cumpărătorul este îndreptățit să se retragă din contractul încheiat la distanță sau din contractul încheiat în afara sediului vânzătorului în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor fără a da un motiv. Bunurile sunt considerate a fi preluate de către cumpărător în momentul în care cumpărătorul sau un terț desemnat de acesta, cu excepția transportatorului, preia toate părțile bunurilor comandate sau dacă: a) bunurile comandate de cumpărător într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul preluării bunurilor care au fost livrate ultima dată, b) livrează mărfuri constând din mai multe părți sau piese, în momentul preluării ultimei părți sau a ultimei piese, c) livrează marfa în mod repetat pe o perioadă determinată, în momentul preluării primelor bunuri livrate.
4.2 Cumpărătorul poate exercita dreptul de a se retrage din contract cu vânzătorul sub formă de hârtie sau sub formă de înregistrare pe un alt suport durabil. Cumpărătorul poate utiliza formularul de retragere trimis cumpărătorului prin e-mail după primirea comenzii.
4.3 Perioada de retragere din contract este considerată a fi menținută dacă notificarea de retragere din contract a fost trimisă vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei.
4.4 Atunci când există îndoieli cu privire la livrare, notificarea de retragere trimisă de cumpărător va fi considerată livrată după expirarea termenului corespunzător metodei de livrare utilizate, dacă cumpărătorul poate dovedi trimiterea sa la adresa notificată cumpărătorului de către vânzător sau la adresa a cărei modificare a fost notificată în mod corespunzător cumpărătorului de către vânzător. În cazul în care un articol poștal, care conține o notificare de retragere din contract nu poate fi livrat vânzătorului din motive prevăzute de un regulament special, notificarea de retragere se consideră că a fost livrată în ziua trimiterii sale către vânzător la adresa din primul articol.
4.5 Dacă cumpărătorul se retrage din contract, orice contract suplimentar legat de contractul din care s-a retras cumpărătorul este, de asemenea, anulat de la început. Nu este posibil să solicitați cumpărătorului costuri sau alte plăți în legătură cu anularea contractului suplimentar, cu excepția plății costurilor suplimentare și a costurilor de returnare a mărfii vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să preia bunurile. Costurile suplimentare sunt diferența dintre costurile de livrare alese de cumpărător și costurile celei mai ieftine metode standard de livrare oferite de vânzător.
4.6 Sarcina dovedirii exercitării dreptului de retragere este suportată de cumpărător.
4.7 Vânzătorul este obligat fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 14 zile de la data livrării notificării de retragere către cumpărător să restituie cumpărătorului toate plățile primite de la acesta în temeiul sau în legătură cu contractul, inclusiv transportul, livrarea și poșta și alte costuri și taxe.
4.8 Vânzătorul este obligat să restituie plățile cumpărătorului în conformitate cu punctul 4.7 în același mod în care cumpărătorul a folosit în plata sa. Acest lucru nu afectează dreptul cumpărătorului de a conveni cu vânzătorul cu privire la o altă metodă de plată, în cazul în care cumpărătorul nu percepe taxe suplimentare.
4.9 Cu toate acestea, vânzătorul nu este obligat să plătească cumpărătorului costurile suplimentare dacă acesta a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de acesta. Costurile suplimentare sunt diferența dintre costurile de livrare alese de cumpărător și costurile celei mai ieftine metode standard de livrare oferite de vânzător.
4.10 La retragerea din contract, al cărei obiect este vânzarea de bunuri, vânzătorul nu este obligat să restituie plățile către cumpărător înainte ca bunurile să i se livreze sau până când cumpărătorul dovedește returnarea bunurilor către vânzător.
4.11 Cumpărătorul este obligat să trimită bunurile înapoi sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să preia bunurile în termen de cel mult 14 zile de la data retragerii din contract. Acest termen este considerat respectat dacă mărfurile au fost predate pentru transport nu mai târziu de ultima zi a termenului.
4.12 La retragerea din contract, cumpărătorul suportă doar costul returnării bunurilor către vânzător sau către o persoană autorizată de vânzător să preia bunurile.
4.13 Cumpărătorul este responsabil pentru reducerea valorii mărfurilor, care a apărut ca urmare a unei manipulări neadecvate cu mărfurile, care depășește sfera de tratament necesară pentru a determina proprietățile și funcționalitatea mărfurilor.
4.14 Cumpărătorul recunoaște că, la încheierea unui contract de cumpărare, al cărui obiect este vânzarea și cumpărarea de bunuri realizate în conformitate cu cerințele speciale ale cumpărătorului, realizate pe măsură și concepute special pentru un cumpărător (de exemplu, ochelari de vedere, etc.), cumpărătorul nu se poate retrage din contract.
Articolul 5
Dispoziții finale
5.1 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții generale. Obligația de a notifica modificarea acestor Termeni și Condiții Generale este îndeplinită prin plasarea noii lor versiuni în magazinul online al vânzătorului, pe site-ul www.duosshop.ro.
5.2 Relațiile juridice care nu sunt reglementate în mod specific de acești Termeni și Condiții Generale sunt reglementate în special de dispozițiile Codului civil, Legea nr. 102/2014 Coll. cu privire la protecția consumatorului în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și la modificarea anumitor legi, Legea nr. 250/2007 Coll. despre protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată.
5.3 Relațiile juridice dintre vânzător și cumpărător în tratarea reclamațiilor privind acuratețea și calitatea bunurilor și serviciilor furnizate de vânzător sunt reglementate de Procedura de reclamații.
5.4 Procedura de reclamație este o anexă la acești Termeni și condiții generale și face parte din aceasta.
5.5 Acești termeni și condiții generale intră în vigoare la 1.1.2020 și se aplică tuturor contractelor de cumpărare care au fost încheiate între vânzător și cumpărător după intrarea lor în vigoare.