Care este ora limită pentru comandă?
Procesăm comenzile primite înainte de ora 12:00 în ziua dată, comenzile primite după ora 12:00 vor fi procesate și închise în următoarea zi lucrătoare.
Care este timpul de procesare a comenzii?
Procesăm comenzile primite în 24 de ore.
Care este timpul de livrare al comenzii?
Livram produsele in stoc in 4 zile lucratoare.
Care este costul de transport?
Transportul gratuit este valabil pentru toate tipurile de transport.
CARGUS - GRATUIT
FAN - GRATUIT
Cum să urmăriți starea comenzii?
Puteți verifica starea comenzii introducând adresa de e-mail și numărul comenzii
aici.
Care sunt metodele de livrare și prețul de livrare?
CARGUS - GRATUIT
FAN - GRATUIT
Ce să faci când expedierea este întârziată?
În caz de întârziere, ne puteți contacta prin e-mail la info@duosshop.ro sau telefonic la +421 905 723 146.
Ce să faci când mărfurile ajung deteriorate?
Dacă mărfurile ajung deteriorate, urmați instrucțiunile „Cum pot să mă plâng de ochelari”,
aici.
Ce să faci dacă clientul dorește să anuleze comanda?
Clientul are dreptul de a anula comanda și de a solicita rambursarea în termen de 14 zile de la livrarea mărfii, fără a prezenta motivele.
Pe cine pot contacta în legătură cu transportul?
Ne puteți contacta prin e-mail la info@duosshop.ro sau prin telefon la +421 905 723 146.